Perquè he fet 100 dibuixos en 100 dies, i perquè tu també ho hauries de fer

Fa pocs dies he acabat el repte #100daysproject. He passat 100 dies dibuixant un unicorn cada dia i publicant-ho al meu instagram. En aquesta entrada t’explico perquè vaig decidir aquesta bogeria, què he après i què he aconseguit.

Gestió de continguts visuals, Pau Ricart

Beneficis de fer un dibuix cada dia, durant 100 dies 


1. Crear Hàbit

Sempre ens diem:  “M’agradaria fer elquesigui pero no tinc temp”. Però si ho mirem amb perspectiva podem afirmar que no es un problema de temps sinó d’hàbits.
Hi ha varis autors que ens diuen que triguem 21 dies a crear un nou hàbit, i que un cop superat aquest període l’hàbit ja forma part de tu.

“Els hàbits son increïbles, i un cop t’adones del seu valor, la teva vida canvia completament”

Així que feia molt de temps que volia recuperar els dibuixos a mà, trobar un temps per agafar la llibreta i els llapis de colors per dibuixar pel plaer de fer-ho, sense clients, sense objectius,etc... I el repte del #100dayschallenge va ser una bona excusa per posar-m’hi.

2. Planificar

Un cop decidit el dia que començaria a publicar les meves il·lustracions, i escollit el tema: els unicorns, era moment de planificar. Calia definir quin moment del dia era el més adequat, només calia trobar uns 20 minuts al dia ja que es tractava de fer dibuixos espontanis, lliures. Volia  passar-m’ho bé dibuixant amb llapis i explotar la creativitat.

3. Creativitat

Sóc un fanàtic de la creativitat, un gran defensor de portar-la al nostre dia a dia en totes les nostres decisions. No deixar de preguntar-nos el perquè de les coses, i si no es poden fer d’una manera diferent.
Posar-nos a dibuixar un mateix concepte durant 100 dies ens obliga a donar la volta moltes vegades a la mateixa idea, aconseguint resultats molt creatius.

“Si estem plantejant-vos un repte creatiu, us animo a marcar un tema concret. D’aquesta manera podrem treballar sota el mateix concepte i explotarem al màxim la nostra creativitat”

4. Potenciar les xarxes socials

Creixement del meu Instagram Pau Ricart Masip
Font: metricool

No nego que un dels principals motors de fer aquest repte va ser animar el meu Instagram, que feia més d’un any que no creixia en número de seguidors. I vaig pensar que aquest repte també seria una bona idea per guanyar seguidors dia a dia. Durant els 3 mesos que he pujat un unicorn cada dia al meu perfil d’Instagram (@pauricartmasip) he vist com el públic ha anat augmentant, i també ha millorat la interacció aconseguint comentaris i opinions.

Gràcies a tots els que heu anat seguint dia a dia la bogeria de crear 100 unicorns en 100 dies!!

Quan va ser la última vegada que vas fer un dibuix? 

Així que de cara al nou any, t'animo a que agafis una llibreta i els teus llapis i dibuixis sense parar! Si creus que no en saps es que has de practicar més, i si ja tens un bon nivell mai es mala opció provar tècniques noves per sortir de la nostra zona de confort.

Segueix el meu instagram: https://www.instagram.com/pauricartmasip/

Segueix el meu instagram @pauricartmasip

No hay comentarios:

Publicar un comentario